Páginas

Radio Planeta Flash

Estamos:

Stream status

Outros players:

| WINAMP | | WINDOWS MEDIA PLAYER | | REAL PLAYER | | QUICKTIME |

Ouça cada música, como se fosse a primeira vez. Lembrando o passado, e todos os bons sentimentos.

Terry Winter - Our Love Dream




I am dreaming very much
Of our tomorrow
And I am thinking very
Much of our today.
And I don’t have no time
To think of sorrow,
For I love you as
I’ve always done before

I know everybody wants

To know our story
And I know that I don’t see, I don’t care
And I know people
Who wanna feel they’re sorry,
So I play them all.
I’ve moved this theme to play.

And I love you more and more,

Like I’ve always done before
And I know that life has been
So good to me oh!

And I love you and I’m sure

For it’s really very pure
And I know that you will
Never fail with me

And I don’t have no time

To think of sorrow,
For I love you like
I’ve always done before


E eu e te amo mais e mais,
Como eu sempre amei.
E eu sei que a vida foi
muito boa para mim.

E eu te amo, e eu tenho certeza,
Tenho absoluta certeza
E eu sei que você
Nunca irá falhar comigo.



Nenhum comentário:

Postar um comentário